۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

هفته بیست و پنجم جی لیگ؛

شیمیزو مقابل ناگویا پیروز شد/ دهمین برد فصل برای شاگردان قطبی

شیمیزو مقابل ناگویا پیروز شد/ دهمین برد فصل برای شاگردان قطبی

تیم فوتبال شمیزو اسپالس در آغاز هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ ژاپن برابر ناگویا گرامپوس به برتری دست یافت تا پس از هفته‌ها ناکامی طعم برد را بچشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال باشگاه‌های  ژاپن، جی لیگ امروز شنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم‌های شیمیزو اسپالس و ناگویا گرامپوس به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که به میزبانی شمیزو در ورزشگاه نیهونداریا شهر شیزوکا برگزار شد شاگردان افشین قطبی برابر حریف خود به برتری 2 بر یک دست یافتند.

ابتدا ماسوکاوا در دقیقه 55 مهمان را پیش انداخت ولی رادونچیچ در دقیقه 59 کار را به تساوی کشاند و گنکی اومائه در دقیقه 90 گل دوم را برای شمیزو به ثمر رساند تا تیم افشین قطبی در آخرین لحظات بازی طعم برد را بچشد. این دهمین برد تیم شیمیزو در طول فصل بود. پنج تساوی و 10 شکست نیز در کارنامه این تیم دیده می‌شود. شیمیزو با این برد 35 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی ایستاد.

در جدول رده‌بندی جی لیگ تا پیش از دیدارهای امروز تیم یوکوهاما مارینوس با 47 امتیاز صدرنشین است. اواراوا ردز با یک امتیاز کمتر این تیم را تعقیب می‌کند.

 

کد خبر 2135282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha